søndag den 28. februar 2021

Familie- skøn weekend.

 Det har været et helt forrygende vejr her i weekenden- jeg har virkelig nydt det, både da jeg løb en tur og da jeg sad ude og læste.Selv om det krævede en tyk vinterjakke, så var det skønt at sidde ude og nyde solen med en kop kaffe og en bog.

I min miniferie bestod læsningen af  lidt mere afslappene læsning i form af en krimi, imens denne weekends læsning bestod af faglitteratur. Begge genre berigende på hver sin måde.

Vi familiehyggede med animationsfilmen "Sjæl" og den kan bestemt anbefales. Tænker at der var et fint og vigtigt budskab, som vi alle bør huske på- men også hvor svært det kan være.

                Fortsat dejlig søndag ❤

7 kommentarer:

  1. Sjovt, den fagbog har jeg også læst for nogle år tilbage :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Så har du måske taget en diplomuddannelse? Eller den kan selvfølgelig også bare læses af intetesse😁

      Slet
    2. Jeg har taget en diplomuddannelse :-)

      Slet
  2. "Sjæl" er virkelig bare så fin :)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....