onsdag den 10. februar 2021

Bøger- strik/hækle.

Jeg kom til at se at jeg faktisk både har en gammel(fra 1987) og en nyere(2015) udgave af "Politikkens strikke og hæklebog" 

Der er sket en udvikling mht layout og farverne i bøgerne. Begge med fine bud og beskrivelser af mønstre.


Det er lidt sjovt, men mest sjovt at jeg faktisk ikke var opmærksom på at jeg havde begge bøger.

Den ældre udgave er en min mor har haft og givet til mig og den nyere udgave, fik jeg på et tidspunkt af hende i fødselsdagsgave.

                            God aften❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....