lørdag den 16. januar 2021

Strik-vest

Januar har indtil nu budt på sne og lidt koldere vinde.  Jeg hader at fryse, så derfor har jeg været i gang med at strikke.

Da jeg ikke kan kalde mig en garvet strikker, er sværhedsgraden derefter. Tilgengæld synes jeg det er sjovt bare at strikke efter en idé i tankerne.

Så det har jeg forsøgt.

Heldigvis ville datter være model, selv om vesten er lidt for stor til hende❤

Jeg har fået lavet en vest i lækkert uldgarn.

Hvis du vil se hvordan - se under fanen strik.

                  God weekend 😊❤

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak😊
      Jeg synes også det er dejlige farver.
      Og super let at strikke.
      Dejlig søndag til dig😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....