fredag den 29. januar 2021

Strik-makeup pung.

Til jul var jeg heldig med at blive beriget med bla. bomuldsgarn fra ungerne.

Jeg synes farven lilla er så fin og derfor fik jeg lyselilla garn fra mindste mand.

Yngste datter kan lige som mig godt lide farven og derfor skulle hun også som tak, fordi hun gider være model på billederne med strik have en lille gave.

Hun er teenager og har interesse for makeup. Derfor lavede jeg de to små makeuppunge. Når samfundet igen lukker op med mulighed for at komme tilbage på efterskolen, har hun lidt at transportere makeuppen i.

Jeg har strikket dem i to størrelser- med dobbeltgarn, så de er lidt rustikke.Hvis du vil se hvordan, kan de findes under fanen Strik, tilbehør.

                          Dejlig weekend❤

2 kommentarer:

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....