søndag den 20. december 2020

Tiden-de små glæder.

 Altså, altså hvor blev det efterår lige af?😮

Jeg burde jo med årene være blevet klogere, med hensyn til hvor hurtigt tiden går..... Men alligevel overraskes jeg gang på gang.

Det har været en tid hvor både rigtig meget arbejde, uddannelse og familieliv skulle forenes , så derfor har der ikke været plads til bloggen eller større kreative projekter.

Samtidig med at jeg kan forundres over, hvor  tiden bliver af. Glædes jeg også over at have  en dejlig familie, et arbejde hvor jeg trives og bare alle de små ting hverdagen byder.

Tænker vi i denne tid, måske endda endnu mere end ellers, har behov for at huske hinanden på alle de glæder, små som store der er I vores hverdag❤

Dejlig 4. Søndag i advent.🎍

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....