lørdag den 10. november 2018

Lette strikkerier -gaveide♡

Jeg er så småt begyndt på de hjemmelavede julegaver, som alle kan findes i småtings-og ganske lette at udføreafdelingen. Nu må jeg så se, om jeg når at lave alt det,jeg har i tankerne.
Ideer er der nok af, det er mere tiden det kniber med.
Jeg er selv glad for hjemmelavede gaver, men kommer altid i tvivl, når jeg selv skal give gaver, om hjemmelavede gaver er Ok. Hvis,er det så flot nok/godt nok det jeg får lavet til at give væk og kan det prismæssigt udgøre en gave.........
Derfor bliver det jeg laver selv også altid en tillægsgave til det der bliver købt.

Ældste datter som for længst er flyttet hjemmefra hverken hækler eller strikker. (Derfor skal hun have lidt hjemmegjorte klude.)Hun er en super sej sportspige, så meget af hendes fritid går med at træne.

Kludene:
Kludene er strikket i bomuldsgarn på pind nr 3.
Jeg har slået 60 masker op, slutresultat : 25 x 30 cm.(Det synes jeg er en passende størrelse, men der kan man jo bare prøve sig frem)
Kludene er strikket i perlestrik, glatstrik og ret. Med en hæklet kant. Ganske nemme og lige til.


Hjertet som er hængt ved, lavede jeg også forrige år .Du kan se dem 
                                                     God dag og weekend ♡



4 kommentarer:

  1. Fine klude! Og sikke et sødt hjerte! Jeg synes, det er dejligt med hjemmelavede gaver - både som giver og som modtager, men jeg kender godt til de overvejelser om, hvorvidt den/de hjemmelavede gave(r) nu også er gode nok.

    SvarSlet
    Svar

    1. Tak..Jeg synes også det pynter med et vedhæng( også selv om gaven ikke er hjemmelavet)
      God søndag.

      Slet
  2. Lækre klude!
    Tvivlen kender jeg godt. - og bruger også altid de hjemmelavede gaver som tillægsgaver :)
    PS: Flot design du har givet bloggen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, altid godt med lidt forandring ind imellem😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...