tirsdag den 13. november 2018

Biograf-film♡

Det er blevet den mørke tid, mørkt om morgnen, når man står op og mørkt når man skal hjem(i hvert på de lange arbejdsdage og ellers bliver det hurtigt mørkt), så ude aktiviteterne er sat lidt på "stand by" og inde hygge foretækkes af undertegnede.
 Her kan syslerier eller en god bog være et godt bud på aktiviteter eller som valget faldt på i går, en tur i biografen.
Jeg og ældste søn så filmen "Journal 64" af Jussi Adler Olsen.
Jeg har læst alle bøgerne i den serie med  kriminalbetjenten "Carl Mørck". Og selv dannet mig et billede af, hvordan personkarakterne skulle være,sådan tænker jeg de fleste gør.
Da jeg så så den første film "Kvinden i buret" med Nikolaj Li Kaas og Fares Fares i hovedrollerne, tænkte jeg de ikke helt passede til, hvordan jeg havde forestillet mig personene skulle være. Ikke fordi jeg synes de var dårlige skuespillere,bare anderledes end det jeg havde forestillet mig.
Jeg har også set de resterende film i serien og tænk sig............ nu er den sidste indspilning med de to i hovedrollerne, denne film og nu synes jeg pludselig ikke andre kan passe ind i de roller,sjovt ikk'.
Hvis du ikke har set filmen og godt kan lide krimier, kan den godt anbefales.

                                           God aften♡

2 kommentarer:

  1. Den var super god! Jeg var i biografen og se den sammen med min yngste datter. Som dig, har jeg læst alle bøgerne og set alle filmene. Jeg er stor fan. Og selvom personskildringerne er noget anderledes, eller dybere, i bøgerne, synes jeg skuespillerne gør det super godt og er vild med Assads mange skæve replikker :D Ping ping ... var det ikke sådan?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,lige præcis,jeg kan også godt de lidt skæve replikker. Er spændt på de næste film,hvis de altså kommer.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....