For 1 uge siden dukkede de små skud af erantis og vintergækker frem, lidt efter lidt, efter at have været gemt væk af sneen.
Nu myldrer de hastigt frem - et helt fantastisk skue i naturen.
Fortsat god tirsdag 🌷
Et par bloomers med Byggemand Bob blev færdige. De er ret hurtige at sy. De er lidt “prototypen”- så må jeg i morgen se, om de passer modt...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷