tirsdag den 3. marts 2026

03. Marts🌷

 For 1 uge siden dukkede de små skud af erantis og vintergækker frem, lidt efter lidt, efter at have været gemt væk af sneen.

Nu myldrer de hastigt frem - et helt fantastisk skue i naturen.

                                     Fortsat god tirsdag 🌷

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Tirsdag d.16 juni- syning

 Et par bloomers med Byggemand Bob blev færdige.  De er ret hurtige at sy. De er lidt “prototypen”- så må jeg i morgen se, om de passer modt...