onsdag den 20. marts 2024

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn og stof, måske være en ide.(Med eller uden chokolade påskeæg)

Eller strikkede klude i restegarn, hvem kan ikke bruge det.......☺️


Klude er i hvert fald noget jeg jævnligt har behov for nye af og som mine børn også gerne vil have jeg strikker til dem. Derudover er det en god måde at få afprøvet nye mønstre på.

Hvis du har lyst er du også velkommen til at følge mig på Instagram

Pilegaardens_kreaunivers

                                             God aften🧶

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....