fredag den 16. februar 2024

Strik i naturen 🧶

 Apropos mindfulness, så er det at strikke uden for også et godt bud(for mig)Det er skønt at indsamle indtryk af naturens forandringer, lyde og vejrets skiften=energi.

I dag var det lunt i vejret -11 grader og mellem regnbygerne, sneg jeg mig ud med kaffen i termokrus og strikketøjet. (Lidt chokolade,det er trods alt ferie😉)

Jeg kunne også glædes over, at jeg til morgen fik trævlet det stykke op,som jeg ikke synes passede til farverne alligevel.(altså det der med at strikke i (nat) lampens skær i restegarn,som så skiftede nuance, uden jeg lagde mærke til det- var ikke så smart,når man som mig hader at trævle op.)

Men tilbage til naturen, den er virkelig forunderlig. Her da vi havde(for snart et stykke tid siden)masser af sne(vi var et af de steder i landet, der blev hårdt ramt) og frostvejr, ja, der skød de fineste muldvarpeskud op af jorden. 

Selv om de små dyr til tider er lidt irriterende, fordi de graver, de forkerte steder, ja,så er det da imponerende hvad de kan.

                     Fortsat dejlig fredag🧶

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....