mandag den 22. januar 2024

Strikkeprojekter

 Der har været lidt stille på bloggen,men det har ikke været ensbetydende med at jeg ikke har syslet med forskellige krea.

Strik har fået lov til at fylde mere og mere. Specielt strik med reste- og genbrugsgarn. Derfor har jeg oprettet en profil på Instagram- hvor jeg vil ligge de modeller,som jeg laver op.

I er velkommen til at følge med på 

Pilegaardens_ knitwear (hvis i har lyst.❤️)

Profilen er lige ny startet- men der vil løbende komme mere.🧶


                                Jeg håber vi "ses" ☺️          

2 kommentarer:

  1. Jeg håber, du fortsætter med at lægge dine værker ud her på bloggen også. Instagram kan ikke lide mig, og har slettet min profil 4 gange nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv,øv og mystisk hvorfor din profil slettes.🤔
      Jeg har ikke så meget erfaring med instagram - har brugt det i begrænset omfang, men tænkte det kunne være fint at afprøve.
      Da min interesse for strik og det at få brugt genbrugs- og restegarn fylder mere og mere vil jeg bruge profilen til det, men vil også forsøge at få dem med her.
      Tak fordi du spørger ☺️

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....