tirsdag den 27. december 2022

På tur eller .....

 Efter dejlige juledage,med bla en super hyggelig julefrokost, hvor jeg havde fri,men alligevel tilgængelig på kald.

-er arbejdstelefonen nu slukket tideligt til morgen 

Nu begynder ferien,sådan rigtigt og jeg kan mærke at det både er tiltrængt og nødvendigt efter en periode med mange arbejdsopgaver 

I dag gjaldt det familiebesøg eller det var planen. Lige indtil der var en lampe der lyste i bilen,altså i instrumentbrættet, så vi måtte vende om. Derfor blev besøget udskudt(da vi ikke kunne nå hjem og skifte bil og nå færgeafgangen)

Så i stedet for morgenmad på færgen blev det morgenmad hjemme med strikketøjet. Har lovet mig selv ikke begynde på noget nyt denne gang,før trøjen er færdig.(måske lykkedes det denne gang)😉 Mangler kun et ærme og halskanten.

Sådan en hel dag uden planer,er nu heller ikke dårlig,når nu det skal være😊.

Så projekt nedtagning/nedpakning af julepynt, kunne begynde. Det er sådan lidt ambivalent følelse hvert år syntes jeg. Det er rart at få pynten væk igen,men det bliver også lidt "bart" lige efter.

                          Dejlig dag til dig☃️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....