søndag den 11. juli 2021

Søndags syslerier♥️

         Dejlig afslappende søndag med syslerier.

At vejret så oven i købet er skønt, så syslerierne  kan foregå uden for med kaffen indenfor rækkevidde er jo bare et ekstra +. Jeg vil gerne strikke en stor måtte/tæppe af stofrester-Så der skal laves "lidt" stofgarn af slidt tøj inden.

Om 5 arbejdsdage står der ferie i kalenderen- en ferie jeg næsten ikke kan vente på. Ikke fordi vi har faste planer, men fordi arbejdstelefonen bliver slukket(jeg kan faktisk ikke huske, hvornår jeg lige sidst har gjort det🤔)Så tager vi dagene som de kommer og ligger planer hen ad vejen.

Børnene har jo ferie og i går var vi på familietur til bla  Ribe. Vi så Domkirken, var ved Kongeåen og Kammerslusen.- skønne steder 😊

Da vi jo alligevel var i  den ende af landet, tog vi en tur til Tyskland og handlede lidt ind, 

                          Fortsat dejlig søndag♥️


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....