lørdag den 12. juni 2021

Motion-Løbetur

Noget som jeg vælger at prioritere selv om dagsplanen er stram er løbeture.

Jeg har tidligere som der også kan læses om div steder på bloggen løbet- stoppet- løbet- stoppet.......Denne gang har min vinkel været lidt anderledes, da det ikke handler om at løbe langt og længere og længere. Målet er at få løbet hveranden dag. Turen kan være på 2 km, men den kan også være på 6 km, det handler bare om at få løbet.

Det er nu i 16 uger lykkedes mig at fastholde og jeg er rigtig glad for det. 

I får lige lidt billeder fra de steder jeg normalt løber/ løber forbi.

Der er alt til sanserne når løbeturene foregår ude i naturen. Det føles super dejligt- tanker/ oplevelser sættes på plads og nye ideer opstår. Det er så skønt. Jeg har fundet ud af at løb på løbebåndet er ok til nød, men at det demotivere mig rigtig meget, når det kke er ude i naturen.






                          Fortsat dejlig lørdag❤

2 kommentarer:

  1. Jeg løber aldrig på løbebånd. Synes det er hårdt og tungt og kedeligt. Jeg er til gengæld fint tilfreds med at løbe i nærområdet (på asfalt). Dine løberuter er en del pænere end de fleste af mine ;-) men helt enig, det handler om at komme ud. 'just do it' :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, præcis.
      Jeg kan helt følge din oplevelse mht løbebånd. Der hvor jeg bare undrer mig er, at jeg tidligere ikke har haft den følelse.Men måske er det bare fordi naturen giver mange flere input til sanserne=energi👍og når man først har oplevet det føles det andet tungt.😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....