tirsdag den 25. maj 2021

Natur- haven

Man må sige at pinsevejret har været lidt ustadigt- her har været  både solskin, regn og en del blæst.
Men trods det har fridagene kanaliseret energi til mig og jeg har nydt vejret(bare med den tykke jakke på)
Når jeg ser på naturen og alt det skønne den indeholder, Ja, så bliver jeg glad inden i. Det er en skøn tid, hvor alt bare er lysegrønt.
Og selv om jeg godt ved at ukrudtet også lystigt gror, så tænker jeg pyt med det. For vi har snart  salat og radiserne er også godt på vej😁

   Uhmm, det er bare dejligt med egen avl.😊


                   Dejlig tirsdag❤

2 kommentarer:

  1. Ja det er så skønt med grøntsager og urter, som kommer frem nu. Vi høster allerede på krydderurterne, men vores grønkål er også til at spise af nu. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,præcis.- det er bare bedre end det man køber😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....