fredag den 26. april 2019

Den skønneste have...

i verden er her i min/vores have. Ikke fordi vi har en have der er sat i system, med farve og blomstervalg( kender slet ikke nok til den del ) ej heller fordi vi har trimmet plænen og fjernet alt ukrudtet.(snarer tvært imod)




Nej, vores have er den skønneste, fordi den gør mig glad helt langt ind i kroppen. Når jeg ser på den og alle de farveskift naturen og årstiderne bringer, når jeg ser blomsterne(også ukrudtblomsterne), når jeg hører fuglene og vigtigst af alt, når jeg er i den sammen med min familie.

                                Dejlig dag og weekend til dig♡

4 kommentarer:

  1. Sikke en skøn have, I har! Lige præcis sådan en have, der gør en varm om hjertet, har vi også. 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,lige præcis varm om hjertet og taknemlig :0)

      Slet
  2. ... og det er nemlig det vigtigste!
    Selv synes jeg også at de "halv-vilde" haver er de smukkeste og mest stemningsfulde. Jeres ser skøn ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak,jeg elsker også bare at naturen få lov til at udfolde sig-og gå på opdagelse i den:0)

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....