tirsdag den 17. juli 2018

Ferie😊♡

Jeg har holdt en mini ferie fra bloggen.
Vi har været på camping. -Igen i år blev valget telttur, men til forskel fra sidste år,hvor jeg til tider var i tvivl om jeg overlevede.Så formåede jeg at slappe Max af.
Vi havde valgt en campingplads på Sjælland,1 time fra København.
Vi besøgte storbyen, sugede til os(specielt mig) af storbylivet,vi fik set det vi ville og meget mere.Forlod byen godt mættet af indtryk(faktisk fyldt op)
Vi er helt klart til frisk luft og landlige omgivelser,jeg ville aldrig overleve i en storby,men jeg bliver fascineret af alle de forskellige mennesker og indtryk byen giver mig,de skal bare lige fordøjes bagefter.😉
Vi fik flere kulturelle indtryk (her var mine Teens ikke sikker på at overleve) med i bagagen hjem samt strand/badning,afslapning og ren hygge.
Camping med ungerne kan helt klart anbefales,hvis man bare skal helt ned i gear og være sammen som familie.
Vores land byder på rigtig meget kultur,historie og interessente steder,som vi måske i dagligen ikke bemærker.
God dag♡

2 kommentarer:

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...