fredag den 9. august 2013

Regnvejr og limegrøn nederdel:0)

Da regnen silede ned hele formiddagen blev vi enige om(eller jeg bestemte;0)at vi kunne bruge tiden til oprydning og rengøring(det er der altid behov for hos os;0)Bagefter tog vi(ungerne og jeg) på biblioteket,hvor jeg fik lånt et par håndarbejdsbøger(elsker at "snuse" i bøgerne efter inspiration) og en bog af Jane AAmund, som jeg ikke før har fået læst" Vindue uden udsigt".

Jeg fik også tid til lidt syslerier,nemlig en nederdel til mig selv i limegrøn stof.Den er lavet lidt på slum(ikke et bestemt mønster)med elastik i taljen.Selve kniplingen har jeg fundet på loppemarked(den er rigtig sød med teksten("hilsen fra mor":0)den er sat på som pynt.
(Havde ellers fået taget billede af "modellen"(moi) i nederdelen,men HOLD DA op hun så træt ud,så det bliver I skånet for at se;0)))))

Fortsat god aften:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....