torsdag den 8. august 2013

Djurssommerland og sommerkjole

Har brugt dagen i Djurssommerland sammen med mange andre glade mennesker;0)Vi har vænnet os lidt til ikke at skulle stå i kø eller næsten ingen kø ved de forskellige forlystelser, fordi vi har sæsonkort og normalt benytter de dage, hvor der ikke er så mange besøgende,men i dag besluttede ungerne og jeg at vi ville afsted(kø eller ej) og vi havde nu en rigtig hyggelig dag:0)

Det er også blevet til en sommerkjole til Annasofie(syet efter mønster i Børnetøj af Hanne og Sofie Meedom )En puf-kjole uden ærme og rynk med elastik.Den er syet efter str.10 år,men lidt lille i str.så næste gang skal det nok være mønsteret til 11-12 år jeg bruger til hende.Det er første gang jeg prøver at sy elastik i ærmer,hals og om taljen.Jeg bandede lidt;0)det lykkedes til sidst,meeeeeeen det kunne godt være en lidt pænere syning(øvelse gør vel mester,i hvert fald på et tidspunkt;0)

                                                  (Min smukke datter:0)

Stoffet har jeg haft liggende i flere år,små roser:0)

God aften:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....