onsdag den 21. december 2011

Skøn sang i kirken.

I dag var der skøn sang i kirken.Først var indskolen i kirke, hvor de forskellige klasser lavede noget.Feks havde 0.kl. øvet en sang og 2. kl. gik luciaoptog.
Derefter kom mellemtrinet i kirken for at vise det de havde øvet.Jeg har børn på begge trin, så det blev til 2 gudstjenester i dag og de var alle så dygtige. Jeg glemte selvfølgelig kameraet hjemme, valget stod mellem at køre tilbage og hente det og komme forsent til luciaoptoget (det var Annasofie med til) eller undværre det og se det hele(jeg valgte selvfølgelig det sidste;0)

Tilgengæld fik jeg taget billeder af de fine franskbrødshoveder, som børnene lavede i eftermiddag, de var virkelig kreative og så smagte "hovederne" bare dejligt.Havde gæster til eftermiddagskaffe, som også nød godt af nybagt brød.

                                                             (hovederne er ved at blive lavet)


                                        (1 stk. færdig lavet hovede, klar til ovnen)


                                         (Tobias synes det kunne være sjovt at lave en krop til hovedet;)
Jeg glemte at tage et billede efter de blev bagt, de blev simpelthen spist med det samme:0)                                        
    
Ha' en dejlig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....