tirsdag den 19. juni 2018

Skal,skal ikke..........♡

Nu er jeg vist klar til bloggen igen, men ved ikke helt om mit on and off forhold til den, kan holde i længden.
Til at begynde med tilbage i 2011 var min hensigt at ligge de Krea ideer/ting vi fik lavet på bloggen for at dele ideerne. Jeg var selv blevet inspireret af de mange kreablogs der fandtes.
Den gang da børnene var yngre og jeg selv havde mere tid, gav det ligesom mere mening.
Nu er tiden til at blogge og lave Krea bare skrumpet ind(eller jeg er nok ikke god nok til at få det prioriteret) Hverdagen sluger bare tiden på godt og ondt.
En hverdag som jeg er glad for med alt hvad den indebærer. Jeg vil bestemt ikke undvære den (selv om det nu er dejligt børnenes sommerferie er lige om hjørnet)
Så hvordan holder man en blog i live,når man som mig er lidt flyvsk😉 og gerne vil det hele. Det må jeg lige tænke over.
Ind imellem i min blogpause har jeg kigget forbi div. blogs og som altid er det super inspirerende og lidt misundeligværdigt at I kan holde "gryden" i kog hele tiden...........Hvordan gør I??

           Her er vist en der har fået en "tår over tørsten" Ikke let med alle de fristelser :0)
       
                                                  God aften♡



8 kommentarer:

  1. Kigger lige forbi kære Laila.Jeg har, som du også lange pauser fra bloggen. Vil gerne blogge meget mere, men nogen gange er jeg bare ikke i det hjørne. ode råd har jeg ikke, men jeg nyder at læse med, når du er på herinde. Fortsat god sommer til dig og dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak kære Tove, jeg er rigtig glad for at du stadigvæk kigger med. Jeg håber du har det godt.:0)
      Jeg har også altid nydt at følge dig på din blog. Kom til at tænke på det faktisk er ved at være ret lang tid vi har kigget med hos hinanden. Det er jo det fantastiske ved bloggen at man efterhånden"lære" hinanden lidt at kende(selv om jeg jo godt ved, vi selv bestemmer hvad vi deler på bloggen.) Har tænkt over at det jo også(udover det at dele ideer med hinanden) gør det sjovt at blogge. Måske er det faktisk det, at man"møder" mennesker man ellers aldrig ville have mødt.Der er med til at jeg vender tilbage og ikke helt kan slippe bloggen.
      God aften:0)

      Slet
  2. Dejligt at høre lyd fra dig igen :)
    Som du selv skriver, er det nok et spørgsmål om at prioritere, når bloggen skal holdes i gang :) Når det er sagt, synes jeg det skal være sjovt og en fornøjelse at blogge, og ikke noget som skal give anledning til stress og dårlig samvittighed. Måske skal du bare acceptere, at sådan er det lige nu? (mindre tid/lyst/ned-prioriteret)
    For mit eget vedkommende, for at svare på dit spørgsmål, kan jeg ikke rigtig lade være. Min blog er ret højt prioriteret, fordi jeg synes det er sjovt. Når man har det sådan er det jo forholdsvis nemt at holde den i gang :)
    Rigtig god dag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og dejligt du stadigvæk kigger forbi. Det er faktisk også rigtigt dejligt at komme lidt i gang igen:0)
      Jeg tror også det for mig meget handler om at jeg gerne vil det hele,men bare er nødt til at acceptere at døgnet kun har 24 timer og i perioder er jeg nødt til at nedprioritere krea/bloggen for at give plads til andre ting. Meeen på den lange bane kan jeg åbenbart heller ikke helt slippe bloggen, nettop fordi det er sjovt og hyggeligt.
      God aften :0)

      Slet
  3. Godt du hænger i - det er hyggeligt at følge med hos dig:-)
    Jeg tror generelt, at blogland har ændret sig gennem de sidste par år. Instagram har taget over, det er hurtigt og nemt. Men også mindre sigende, synes jeg.
    Jeg er nok meget struktureret, så indrømmet, jeg planlægger gerne flere dage frem. Laver en 2-5 indlæg af gangen, og udgiver dem så løbende, som jeg synes, det er passende. Så er der tid til andet, og det tager ikke så meget ekstra tid at lave flere indlæg end at lave et.
    Håber du finder den balance, der passer dig, men også at du fortsætter med at blogge:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak,jeg er meget glad for du stadigvæk følger med trods pauser/stilhed på bloggen.
      Jeg kan også se flere, jeg før har fulgt, ikke blogger længere.Så du har helt ret i blogland har forandret sig.Jeg har aldrig rigtigt stiftet bekendskab med Instagram(det lader jeg ungerne om,selv om de synes jeg er håbløs bagude/gammeldags mht det;0)
      Det med strukturen i forhold til planlægning af indlæg lyder faktisk som en god ide,det må jeg lige tænke over:0)
      God aften.

      Slet
  4. Ih, hvor jeg kender det der med "skal / skal ikke" i forhold til at blogge. Jeg er lige begyndt igen efter en pause på næsten et år. Det var ikke planlagt, at pausen skulle være så lang, men jeg har bare haft for meget andet at se til i en lang periode.
    Nu vil jeg i gang igen, og jeg nyder selv at gå på (gen)opdagelse i blogland. Der er nemlig sket meget - eller lidt - i de senere år, hvilket Instagram måske er en årsag til. Jeg er ikke selv på Instagram, da jeg foretrækker at læse blogindlæg som det, jeg nu skriver en kommentar til. Det er fint med billeder, men jeg foretrækker det skrevne ord (dog gerne suppleret med et enkelt billede eller to).
    Jeg har lige opdaget din blog og meldt mig som fast læser. Jeg glæder mig til at følge med både hos dig og andre bloggere, hvis kreative rum jeg lige har opdaget. Fortsat god bloglyst! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og du er meget velkommen til at kigge med.
      Jeg er heller ikke på Instagram(selv om ungerne synes jeg er håbløs gammeldags😉)og har heller ikke sat mig ind i det.
      Jeg synes det er meget inspirerende at læse med hos forskellige kreative bloggere og glæder mig også til fortsat at læse med hos dig😊
      God aften.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...