torsdag den 20. juli 2017

Stjernemønster♡

Jeg har hæklet en klud mere.Denne gang blev det med stjernemønster,et mønster jeg havde set på Drops design
Det blev vist, så selv jeg kunne finde ud af det,troede jeg.For det viste sig ved den første klud at den lige som havde sit helt eget liv.
Den blev pæn lige de første rækker, men blev så mindre og mindre😕
Det blev selvfølgelig en ommer og anden gang lykkedes det næsten med kun lidt optrævlen.
Ny har jeg tilgengæld en klud jeg er tilfreds med og det er bestemt et mønster jeg vil lave igen (Nu har jeg ligesom styr på det😉)

                               Jeg synes det er så fint et mønster.
           
                                           God dag:0)

6 kommentarer:

  1. Næh, hvor fint! Ser virkelig godt ud. Drops design ... det mønster vil jeg se om jeg kan finde. Sådan én vil jeg også gerne have :D

    SvarSlet
  2. Tak skal du have😊
    Det kan jeg godt forstå,jeg synes også det er så fint et mønster😊

    SvarSlet
  3. Hov, du har glemt at linke til Drops-mønstret. Aiiii ... jeg vil også kunne hækle et så fint mønster, Laila. Det ser så skønt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,det er rigtigt fint.
      Nu har jeg forsøgt at linke, håber det virker😉

      Slet
    2. Taaaak :-) Ja nu er det så fint med link.

      Slet
    3. Super.Troede ikke jeg kunne linke fra telefonen,men det kunne sønnike lige vise mig, så nu kan jeg også finde ud af det😉

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...