torsdag den 24. april 2014

Genbrug:0)

-Har fået lavet lidt recycling.

Havde en nederdel liggende(læææææææææææææænge) og enten var det ud eller finde på noget.Det blev det sidste:0)

Jeg elsker nederdele og går ofte i dem(jeg har godt nok træstamme ben,ikke lige de pæneste ben til nederdel,men er blevet enige med mig selv om at sige "so what")  jeg kan ikke få for mange af dem,men helst ikke de lange.

Først så den sådan ud,lang og lidt kedelig.(-og meget krøllet;0)


Bagefter blev den kort med lidt doily pynt;0)
        ( Overvejer om jeg ikke skal sætte et farvet bånd i livet,i stedet for det der er!!)

Det der blev tilovers lavede jeg til en nederdel til Rebecca.(Kantbåndet har jeg været så heldig at få og det grønne fløjlsbånd havde jeg liggende)

                              (Kan du kende kantbåndet, Tove???;0)

Hvad med Jer,har I lavet noget af genbrug her på det sidste??????

Super dejlig dag til Jer alle:0)


6 kommentarer:

  1. Ihhh dine nederdele ser fine ud og kantbåndet kan jeg nemt genkende.
    Må sige nej, til dit spørgsmål. Får ikke lavet det helt store på nogen områder for tiden. Tiden går med Luna, uld, karte, rok og have.
    Hav en dejlig dag, trods det noget kølige vejr

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:0)
      Kan godt forstå du har nok at lave med Luna,haven og uld projekterne.Døgnet har jo desværre kun 24 timer..............;0)
      Kh Laila

      Slet
  2. Arj hvor smart Laila. 1 blev til 2!

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...