fredag den 21. juni 2013

Teenager:0)

Vi fik fejret ældste sønnen i mandags,han fyldte 13 år og er nu(har været et stykke tid;0)Teenager.
Sløv som bare pokker når der er ting der skal hjælpes med("hvorfor er det altid mig"?",jeg slapper lige af".....) Men når der skal spilles fodbold, så kan han få fart på,afsted er han:0)))
På fødselsdagen fik han selvfølgelig lov til at bestemme menuen,så vi fik risengrød.(vinter mad efter min mening,meeeeeen nu var det jo Tobias der skulle bestemme;0)
                    (Lidt træt fra morgenstunden,men mere kvik op af dagen;0)De første jordbær fra haven kom på lagkagen)

          I aften har vi til gengæld fået hjemmelavet pita brød med salat fyld(mums!)

 Men arbejdsugen er også startet igen og samtidig med trækker det skønne vejr og haven,såååååå mit stof har fået lov at ligge lidt endnu.

Dagens lidt vilde buket;0)

Fortsat god aften:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....