torsdag den 21. februar 2013

Før-forårs-stemning:0)

Det var koldt i dag og frosten havde igen gjort jorden hård og umulig at grave i.Derfor er jeg glad for at jeg allerede i går fik disse ind.


Jeg tænker når nu foråret ikke lige er om hjørnet, må vi have noget "før forår stemning" ind i huset.
                           
                       Lavede denne lille dekoration i dag som lyser dejligt op i stuen.
(glasfad,strandsand,dejlige forårs farvede lys;0) vintergækker og erantis i små glas med blomster på siden,rustik snor)

Fik også lige skiftet lysene ud i lysestagerne,her er to af dem pyntet med rustik snor.

Skønt med lidt farve i stuen igen!

God aften:0)

3 kommentarer:

  1. Uhm dejligt at kunne bringe lidt forår ind i stuen:0)

    Rigtig god aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,jeg trænger til det,når nu frosten "bider" igen og det endnu varer lidt inden foråret kommer:0)
      God weekend.
      kh.Laila

      Slet
  2. Nemlig...
    Så dejligt at tage hul på foråret, lidt før det er,
    for du har så evig ret. Det har været bidende koldt og vi trænger til et skift snart.
    Dejligt, at i er ved at være på højkant igen.
    God ny uge

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...