tirsdag den 7. august 2012

Vinderen blev......

Jeg har trukket en vinder af min fødselsdags give away eller det vil sige, jeg fik hjælp af min datter og det blev Laj med bloggen Tulipan-hygge .Et stort tillykke til dig herfra:0)Skriv din e-mail adr. og jeg kontakter dig.

Tobias har været til Ramsing cup i Spjald i denne weekend(fodbold cup)Michael pakkede bilen lørdag og kørte afsted med børnene,så de kunne komme over og heppe på holdet.Vi har nogle rigtig gode venner vest på, så der kunne de overnatte.Jeg kunne desværre ikke komme med i år, fordi jeg skulle arbejde(æv,æv) Der har bare været helt ro herhjemme og så var det jo at jeg kunne få lavet noget,men nej,kunne bare ikke rigtig tage mig sammen,savnede bare dem alle sammen:0(
Søndag var de så tilbage igen.Tobias og holdet blev nr.1 så det var bare super flot.
Jeg kan nu se frem til nogle dejlige fridage og børnene har heldigvis stadigvæk sommerferie,så dagene skal bare nydes:0)
Hmmmm,jeg har faktisk lavet lidt her i weekenden(men ikke oprydning;0).Jeg har desværre ikke haft tid til at få indkøbt noget garn,så jeg har været i gang med garn rester og det er blevet til disse frakker til små glas med lys.Den ene lavede jeg større til syltetøjsglas.Har lige nu lys i og de pynter så fint.Opskriften fandt jeg på bloggenFrk. Garn Glad,som laver nogle flotte hæklede ting.Kig forbi hendes blog og lad dig inspirere:0)



Fortsat god dag/aften!

2 kommentarer:

  1. Tak tak hvor dejligt at vinde. tulipan1607@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Blev helt ivrig haha. Flotte frakker til dine glas.stort tilykke med førstepladsen

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...