lørdag den 19. maj 2012

Filteprøve.

I dag(tidligt i morges) kørte Michael,Tobias og Annasofie til Tyskland for at handle(vi handler stort ind et par gange om året i Tyskland)
Cecilia var på kortur med kirkekoret,(de er afsted 1 gang om året på en fornøjelses tur til et vandland)
Så jeg og de tre mindste var alene hjemme,da Mathias så skulle sove middagslur,gik vi i gang med at filte.
Vi lavede en prøvefilt,hvor vi kom uld på en cirkel af mælkekarton,det var rigtig sjovt,men også tålmodighedskrævene. Jonas og Rebecca kunne næsten ikke vente med at få skabelon ud og se resultatet.
Resultatet blev ok,taget i betragtning det var første gang for dem(min anden;0)Der skal bruges lidt mere uld,så det bliver mere jævnt,men jeg er sikker på "øvelse gør mester".Det skal helt klart prøves igen inden længe.

                                        (der bliver filtet løs og koncentrationen er stor;0)

                                         (de færdige filtprøver )
God lørdag til Jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....