lørdag den 31. december 2011

Nytårsaften.

Så blev det den sidste dag i året.
Nytårsaften skal fejres med god mad, drinks(alkoholfrie)som børnene elsker at lave ,sjove familie spil og selvfølgelig nytårsskyts (som manden og børnene bestemt ikke mener vi kan undværre:0)
Kl.24 hopper vi alle(dem der er vågne;0)ind i det nye år og ønsker alle et godt nytår.
I år skal cecilia for første gang holde nytårsaften hos en veninde(de sidste par år har de været her)det bliver helt underligt at hun mangler,men ved også godt at jeg lige så godt kan vænne mig til det, hun er en stor pige nu, som selvfølgelig gerne vil hygge med vennerne uden mor og far i nærheden.
Jeg håber det nye år bla. bringer familie hygge og samvær, men også tid til (læs her lidt mere tid)til kreative ting,vil gerne lære at hækle og symaskinen skal også mere frem (hvis man kunne ønske sig flere timer i døgnet, ville det helt klart også være et af mine ønsker;0)
Et mål jeg har for det nye år, er også mere motion og derved(forhåbentlig;0) mindre kilo på sidebenene.
Men nu skal den sidste aften i året bare nydes:0)


 Godt Nytår til Jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...