torsdag den 3. januar 2019

Glædelig bagjul og godt Nytår♡

-2018 var for mig et år der bød på lidt af hvert. Når jeg ser tilbage og reflekterer er det heldigvis de gode stunder der fylder mest både privat og arbejdsmæssigt. Men også et år, der var fyldt med mange udfordringer, som til tider har føltes svære at klare. Samtidig med har de også har gjort mig stærkere og erfaringer rigere, som kan tages /bliver taget med i "rygsækken" og bruges fremadrettet.

Jeg har ikke decideret et Nytårs fortsæt, ved af erfaringen at det/de alt for hurtigt, når hverdagen melder sig, bliver glemt.
Men, det her med at være taknemlig for nuet og alle de positive, små som store ting/oplevelser, der er hver eneste dag.Ja, dem vil jeg gerne blive bedre til at værdsætte.😊

Bloggen har snart eksisteret i en del år, først som en slags "dagbog" med børn, hverdag og syslerier. Efter børnene er blevet større har det kreative fyldt mere og mere og det vil det også fortsat gøre. Jeg har gennem tiden ønsket en  mere aktiv blog, men har måttet erkende at det så bliver mere en sur pligt for mig end sjov og  energigivende, som jo egentlig er meningen.
Derfor vil der være lidt forskelligt (som det har været i 2018) mht aktiviteten/ indlæggene på bloggen.
Håber der fortsat er lidt der har lyst til at læse med. Alle er velkomne om det er fast eller bare et lille kig.

Lykken er :
-et helt nyt og ubrugt år venter lige her og forude.😊

                                 Endnu engang Godt Nytår til alle♡

4 kommentarer:

  1. Også et rigtig godt nytår til dig!
    Jeg har lyst til at følge dig og bloggen! :) Synes det er så hyggeligt fast at læse med over flere år også selvom opdateringerne svinger i interval :)
    Glæder mig til at se dine kreativiteter i løbet af 2019 :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var sødt skrevet.
      Men ja, jeg synes også det er hyggeligt at følge med hos hinanden over tid.
      Jeg ved godt at man jo som sådan ikke kender hinanden, men det at få et lille indblik i andres verden, synes jeg er berigende..
      Så også Tak til dig, fordi du deler😊

      Slet
  2. Også godt nytår til dig! Jeg siger ligesom Anja: Jeg vil også gerne stadig følge med på din blog. Det gør nemlig ikke noget, at det skifter lidt, hvor ofte der kommer nye indlæg. Vi er flere, der har det sådan, at der i perioder kommer mange indlæg, mens der på andre tidspunkter kun kommer ganske få eller måske slet ingen.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....