onsdag den 21. november 2018

Hjerter-bølgepap♡

Jeg har måttet sande de ting jeg har hæklet og strikket i den senere tid, har givet mig en øm pegefinger(- eller nærmere leddet er ømt) så i denne uge holdes en strikke og hækle pause.
I stedet for har jeg lavet hjerter af bølgepap.Jeg synes bølgerne giver pappet "liv" og derfor sagsten kan være ganske enkelt lavet.
Jeg har tænkt at bruge dem som ved hæng til gaver(de små af dem)De lidt større skal bruges til at sættes ved gaven med en lille hilsen eller digt på.


                   


-Der findes mange fine digte på nettet, hvis det kniber med at finde på et;0)
På hjerterne er der limet en lille sløjfe på og til dem som skal bruges til vedhæng/til-fra kort brugt jutesnor.
Da det er svært at skrive på bølgepap, limer jeg et lille stykke papir bagpå.

                                              God aften♡

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Jeg er vild med bølgepap, strukturen er nemlig så fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også bølgepap er pænt og giver det man laver"liv"😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....