torsdag den 12. april 2018

Lille taske til kreagrej.♡

Da jeg var ved at lave mine sommerfugle fra sidste indlæg,fik jeg ideen til denne her lille taske.
Manglede nemlig noget til at have hæklenåle og strikkepinde i, når jeg skal have dem med på tur.
Jeg har bare haft dem  rodende rundt med garnet og andet i min taske.

Men det er slut, nu er der styr på dem(kunne måske også benyttes til penalhus)

1. Klippede et passende stykke ud af mønster papiret. Skal selvfølgelig passe det det ark plastik man lamineret med evt.A4


2. Foldede arket og syede et stykke velcrobånd i/på midt på arket til at lukke tasken med.

3. Syede siksak rundt i kanten.

4. Et stk taske.





God fornøjelse.

Selv om foråret først nu viser sig, så har Mulle åbenbart længe trængt til at lave have arbejde. Vi er nu ikke helt tilfreds med hjælpen,da det er midt i græsplænen,han fortrinsvis udøver hans gravekunst. Så selv om det bare er for at hjælpe, må vi lige have en snak om det graveri 😉



                                                          God aften♡ 

4 kommentarer:

  1. Det er så herligt når den ene idé inspirerer til den næste! Super smart taske og kanon god idé :)
    God aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lidt sjov og jeg kan næsten ikke vente med at blive færdig med det ene, før næste ide "trænger" sig på og bare må afprøves;0)
      Jeg har i hvert fald styr på grejet,den fylder ikke meget i tasken og kan tørres af i tilfælde af fedtede fingre(Ha,ha;0)
      -Også god aften til dig.

      Slet
  2. Øj øj, hvor er det en god ide du fik og flot taske til dine krea ting.
    Øv for nogle trælse have-hjælpere du har, men jeg kan ikke andet, end beundre det lille blinde dyr, som formår at skubbe så meget jord rundt med de små hænder de har.
    God dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak😊
      Jeg synes også det er imponerende,hvad de kan lave og så hurtigt.Men er lidt træt af alle skudene er i græsplænen😉
      God dag og weekend😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....