tirsdag den 2. januar 2018

Nytårsdag.

                       Velkommen i 2018.

 Nytårsvejret her hos os er vådt i vådt, da det har regnet en del den sidste tid.Der plejer at være græs her.....
 Det passer nu perfekt med tanken om en afslapnings dag inde i varmen.

Vores Nytårs gæst er kørt til toget(selv om det var lige ved han måtte blive et par dage til pga bilen sad fast i mudderet.Det er ellers normalt et kørefast sted bilen står)
Vi fik dog skubbet bilen fri og af sted kom de. Heldigt,hvis ellers ordsproget med "på tredje dagen lugter både gæsten og fisken ilde" passer😉

Et helt nyt år er lige startet,mit år skal bruges på at huske mig selv på hvor heldig jeg er❤

Hvad med dig....???

                                                          God dag

6 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig og dine. Vådt i vådt, er det også her, hvor dagen bruges til at slappe af. Nytårs krudt og masser af larm, dur vi ikke til, Luna og jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ilm😊
      Jeg/vi nyder også bare at slappe af og har ingen planer for dagen,skønt👍

      Slet
  2. Jeg synes da også julen og juledagene har været umanerligt våde! Har de ikke? Mere end de plejer? Faktisk først idag solen titter frem. Det er til gengæld utrolig smukt og skønt vejr idag.
    Jeg tilslutter mig koret, og vil huske mig selv på, at jeg faktisk er temmelig heldig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo,Jeg synes godt nok også vi har fået en del regn,måske betyder det en varm,tør og solrig sommer.Ja,jeg drømmer vist lidt😉
      Men vejret i dag har været flot og det i sig selv er jo faktisk ret heldigt😊

      Slet
  3. Den dér med en varm og tør sommer - Den hopper jeg lige med på :D Hvis vi nu er flere ... så måske :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis,hvis vi er flere om at sende positive tanker afsted,så må det da kunne hjælpe😊
      God aften til dig.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...