lørdag den 9. september 2017

Weekend morgen.

Hold da op jeg elsker de her stille weekend morgener.
Helt nede i tempo,selv tankerne er sat på slow,intet skal vi nå!!!
Har godt nok en masse rod der skal ordnes,en del litteratur der skal læses (til uddannelse i næste uge)lidt arbejde der skal kigges på inden mandag. Men er sikker på jeg nok skal nå det hele på den ene eller anden måde.
Lige nu er det vigtigste bare at nyde dagligdagens tempo er skruet ned på skildpadde.🐢

Håber I alle har/får en slow weekend,hvor I har mulighed for at koble fra og bare nyde familien/vennerne.

 
                                      Godt i gang med en skøn weekend.

                                      Rigtig god weekend 😊

4 kommentarer:

  1. Præcist beskrevet! :) Disse morgener elsker jeg også, de er guld værd og fantastiske til at "genoplade flade batterier".
    Den bedste weekend til dig og dine :D

    SvarSlet
  2. Du har bare så meget ret og du får mig til at tænke på en af mine favorit sange/digte : Dan Turells* Hyldest til hverdagen. Mon ikke den også kan bruges til at hylde weekend morgner.
    God aften til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er jeg også glad for og tænker bestemt den kan bruges her.
      Også god aften til dig og Luna😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....