tirsdag den 8. november 2016

Genbrugs kurv

Efteråret har for alvor sat ind,hvilket betyder mange,(læs MASSEVIS af nedfaldne blade) her hos os.(det er jo konsekvensen af mange træer;0)derfor har vi også været ude og samle nogle ind og som sidste år malet på bladene og bla lavet tryk med dem.


Imens børnene malede bladene,malede jeg denne trækurv.

En trækurv som egentlig ikke er særlig pæn, mange vil nok smide den ud, når de kommer hjem med mandarinerne som ofte kommer/opbevares i butikken i en sådan kurv.
I stedet for at smide den ud,malede jeg den hvid og "guld". Limede blade malet med "guld" maling på siderne(man kunne også lime glansbilleder eller andre billeder på siderne) og lagde et stykke stof i bunden.Stoffet er rødt fordi vi nærmer os julen;0)
Den kan bruges til frugtkurv, til opbevaring af pynt, måske en lille kurv til garn..............





Jeg synes ideen om genbrug er alletiders og tænker godt den nu kan stå fremme nu.


                                       God aften til Jer alle:0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....