mandag den 11. januar 2016

Sne og weekend:0)

Fredag var jo fridag for mig,så jeg tænkte snestorm kom bare an,børnene kan blive hjemme fra skole,vi har indkøbt til bagning af boller samt cacao og fløde.Altså kunne dagen forløbe med max hygge;0)
Ingen senstorm og kun næsten et drys på græsset!!!!!!!!!!!!!!!!Nå,men snestorm eller ej, dagen var jo stadigvæk en skøn fridag,så mindstemanden og jeg fik hygget.Vi fik sovet længe(manden min kørte de store i skole)den sne der var, fik vi skrabet sammen til en sød snemand.Tur på biblioteket og bagefter læsning af de hjembragte bøger.(skøn dag:0)



Lørdag skulle der ikke rigtig komme sne hos os,men da jeg stod op var bilen pænt pakket ind i et tykt snedække,så den skulle lige findes frem, inden yngstedatter og jeg trillede til fodboldtræning.
Hvis der skal være sne, er det nu sjovest med et lag,så man kan lege i det(bare det bliver i haven og ikke på vejene.Det er da ikke for meget at ønske vel??)
Eftermiddagen blev tilbragt i endnu en sportshal,mellemstesønnen skulle spille kampe(havde heldigvis husket strikketøjet,til tidsfordriv mellem kampene)  



Et par grydelapper er det blevet til.Jeg slog 16 masker op,strikkede ret indtil de var store nok. Hæklede en strop af luftmasker. De er godt nok ikke så mandig i farverne(det er jo oftest manden min der laver mad her i huset)men det overlever han nok;0) Stofstrimlerne er fra samme stykke stof, som jeg har hæklet den lille kurv samt frugtkurven af.Så det er da vist god udnyttelse af et stykke stof:0)


Kan godt se de falder lidt i med væggen,måske de næste skal være lidt mere farverige;0)

Søndag var/er storeslappeafdag ,manden har været afsted med mellemste datter til fodboldstævne og vi andre har bare fladet ud og slappet af med alt og intet(mest intet,lige en søndag efter mit hoved;0)

                                 Fortsat god søndag:0)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...