søndag den 3. januar 2016

Søndag!!!

I dag er omvendingsdag i hvert fald for os. Så derfor er dagen startet noget tidligere end den ellers har gjort her i ferien. For i morgen begynder hverdagen igen med arbejde, skole, madpakker, vækkeur,fritidsinteresser(pigerne har ganske vist været i gang med fodbolden hele ferien med træning og stævne) og alle de andre hverdags ting, som gør hverdagen til det den er nemlig hverdag;0)

Men inden vi er helt klar til at byde hverdagen velkommen igen,nyder vi lige den sidste fridag:0)

Jeg har fået syslet her i ferien og hold da op hvor har jeg savnet det.Ud over måtten jeg viste den anden dag har jeg også lavet denne lille kurv.Kunne ikke rigtig finde et mønster på det jeg havde i tankerne,så jeg startede ud med en opskrift fra Yarnfreak på en brødkurv(de havde lavet den af Zpagetti-garn) og lavede den så, som jeg gerne ville have den.




Ældstepigen fik både den og måtten i fødselsdagsgave den anden dag(hun kunne heldigvis lide begge dele,det er ellers ikke altid hun er vild med de ideer jeg har;0)På billedet er der garn i den,men ved at ældstepigen vil bruge den til noget helt andet. Tænker bestemt jeg må have lavet flere af slagsen.
Jeg er blevet "bidt" af at bruge stof til at hækle med,skønt med genbrug af stof som ellers bare bliver smidt ud eller ligger og ikke bliver brugt:0)


                   Rigtig dejlig omvendingsdag til dig:0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...