søndag den 5. april 2015

Skøn pakke:0)

Altså i denne glade påsketid har jeg været så heldig at vinde og modtage en skøn pakke:0)

Den søde giver er Tove og det flotte og lækre garn samt maskemarkører, som jeg har været så heldig at vinde bliver givet videre til en skøn kollega(nu tidl. kollega) som fortjener en gave:0)
Men ikke nok med det, i pakken havde Tove også puttet lækkerier i samt krea hygge til mig og ungerne(Jammen,hvor er vi bare heldige:0)






                                                   Endnu en gang tusind tak Tove:0)

Fortsat god påske:0)

           Kh Laila.

4 kommentarer:

  1. Sikke en lækker pakke Laila :)

    SvarSlet
  2. Dejligt, at du kan bruge pakken Laila og selvfølgelig skulle der lidt med til jer, når du vælger at give garnet videre. Når jeg strikker i håndspundet garn, synes jeg et bliver pænest med en følgetråd, derfor er der det med og det passer næsten med løbelængden.
    Smil fra Tove

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...