mandag den 4. august 2014

Sommerferie liste 5

Five down-one to go...........................................:0)

Sommerferie liste 5:

-FERIE til mig:0)
-Afslapning/hygge.
-Løb(selv om der i siden af bloggen står jeg ikke har løbet siden d.16.5 så passer det ikke helt(kun næsten;0)Ungerne har løbet i ferien,(de har løbet 10,20,30,måske der er nogle der kender til det)så de er klar til fodbold start igen efter ferien,så jeg måtte jo selvfølgelig også lige tage mig sammen :0)
-Kattegat cup( Er et stort fodboldstævne,hvor forskellige lande deltager.Annasofie var med,sov hos en veninde.Vi var selvfølgelig på sidelinjen hver dag.Holdet vandt guld,nogle super dygtige piger:0)
-Stranden(blev også besøgt lige for en gangs skyld ) 
-Aftensmad i Vaffelhuset(nej,vi fik ikke isvaffel til aftensmad,der kan også købes alm.mad,hvilket vi fik,men ja,man kan købe super gode isvafler der;0)Bagefter var vi ude og bade,så skønt:0)  
-Hygge og samvær med dejlige mennesker.

På kreafronten:
-Har støvet symaskinen af:0)(kan godt mærke jeg ikke rigtig har syet længe)
-Deltager i Christinas blogleg; Genbrug(lavet et sæt,nederdel og top)

                      Fortsat God dag:0)

2 kommentarer:

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...