fredag den 18. juli 2014

strikket taske:o)

Jeg fik lavet en taske ud af garnet fra de nederdele som jeg har trævlet op.Nederdelene blev ikke brugt,men det er jeg sikker på tasken gør.Tænker nemlig en taske kan man da altid bruge;0)
Der er kun ganske lidt garn tilbage,nu skal jeg lige finde hvad jeg kan lave af det:0)




Jeg har brugt uld garn,59 masker(troede jeg havde slået 60 masker op,men opdagede der kun var 59 da jeg lukkede af;0) strikket ret hele vejen.strikket stroppen med 10 masker.Syet tasken sammen og syet stroppen på.Vasket den ved 40 grader.
                     
                            Rigtig god weekend:0)

2 kommentarer:

  1. Du har sørme fået genanvendt garnet flot Laila.
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:0)Jeg synes det er dejligt at det ikke bare går til spilde:0)
      Også en dejlig weekend til dig og Luna:0)
      Kh Laila.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...