torsdag den 31. juli 2014

Sommerferie liste 4:0)

Four down-two to go...........................................:0)

Sommerferie liste 4.

-Fejring af fødselsdag(jeps,jeg er blevet 1 år ældre;0)
-Gæster
-Ferie gæst
-Strandture
-Fodboldgolf
-Hygge/lege og bare udeliv.(det er da et fantastisk sommervejr vi har haft og stadigvæk har).
-Fejet hele gårdspladsen samt fjernet ukrudt og jord(vi har en kæmpe gårdsplads,sådan føles det i hvert fald, når den skal holdes ren for ukrudt;0) 
-Arbejde(men i denne uge står der ferie i kalenderen til MIG:0)

Krea ting:
Fået brugt det sidste uldgarn.Det blev til 2 punge.
(vises når jeg får tid,det er jo ferie;0)

Jeg ved godt listen er lidt forsinket,denne uge er allerede godt begyndt,meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen bedre sent end aldrig:0)

                                      Fortsat god aften:0)


4 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen.... den dag det nu var
    og rigtig god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Håber også du får en dejlig weekend:0)
      Kh Laila.

      Slet
  2. STORT tillykke med fødselsdagen :o)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...