tirsdag den 8. juli 2014

Sommerferie liste:0)

One week down-five to go.............;0)
Den første uge i sommerferien er slut,men forude venter mange dejlige feriedage stadig på at blive brugt.
Jeg har besluttet at jeg i år vil lave en liste om hvad vi sådan får tiden til at gå med(jeg elsker lister, skriver gerne mange. Selv om de ikke altid bliver brugt er de rare at have;0)mest af alt fordi, når ferien er slut og børnene igen skal i skole kan det svært at huske hvad dagene lige er gået med.

Den første uge er gået med :

-Tre stk. børn har været på fodboldskole.
-Leget med legekammerater,sovet med veninde.
-Ældstepigen har haft Jonas og Mathias med på hyggetur.
-I mens de "store" var på fodboldskole var Mathias i Djurssommerland med storesøster. 
-Været på stranden og badet.
-Ude leg med bla. fodbold spil.
-Jeg har været på arbejde hele ugen(glæder mig nu til nogle fridage)
-Kreating : 
-Trevlet en nederdel op(hvad garnet er brugt til vises i morgen,mangler nemlig lige det sidste)
-Syet nederdel til mig selv.(recycling)
-Repareret småting.

En ny uge er lige begyndt,håber I alle får en dejlig en af slagsen:0)

6 kommentarer:

  1. Åh ja... sådan en uge går bare hurtigt og jeg tror det er rigtig godt, at have en smule styr på, hvad man ønsker at få ud af sin ferie via lister :).
    Rigtig god ferie

    SvarSlet
  2. Sikke en begivenhedsrig ferie-uge :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps,skønt med ferie:0)
      Kh Laila.

      Slet
  3. God ide at skrive hvad man har lavet - for kender kun alt for godt at man efter ferien tænker "ihh vi nåede ingenting! " og så har man bare glemt en masse i farten :) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,det er nemlig rigtig.Vi har også tit talt om hvad er alle dagene egentlig gået med.Når så børnene starter i skolen og de skal fortælle, hvad de har lavet i ferien,så kan de heller ikke rigtig huske det;0)
      kh Laila.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...