onsdag den 2. juli 2014

Ideer til ferien:0)

Hvis det nu skulle( mod al forventning;0)blive dårligt vejr her i ferien,så tiden inden for bliver lang.Ja,så var/er det måske en ide med en krimi. En krimi fra Jussi Adler-Olsen serien,Afdeling Q er et godt bud ,hvis man er til krimier,her får man både grin og spænding.Jeg har fået læst hele serien og må indrømme, når først jeg er startet på en bog er det svært at slippe den igen:0)
(Dette indlæg er ikke sponsoreret,men helt min egen mening;0)

Hvis man ikke er til bøger,kunne recycling måske være en mulighed.Havde en gammel,slidt bluse som jeg var glad for,men ikke kunne mere.Kunne derimod godt bruge en nederdel (dem kan jeg ikke få for mange af) 
så derfor lavede jeg denne :                                                                                                                            
Først min slidte bluse med hul i.


Vupti,et stk nederdel:0)

(Tænkte på at sætte blå rib på,men den pink gav lidt mere liv)

Begge aktiviteter kan selvfølgelig også laves selv om solen stråler uden for(det er dejligt at have en bog med ud på terrassen og måske kan symaskinen også komme med ??:0) 

God hygge aften:0)

4 kommentarer:

  1. Genialt med nederdel ud af en slidt bluse Laila :) det må jeg vist lige overveje - har nemlig mindst to bluser med huller på ærmerne i skabet der ville kunne bruges ;)

    Og ja, en god krimi er aldrig dårligt - jeg får bare ikke rigtig læst for hyggens skyld, gider nemlig ikke se på bøger når der er fri fra studiet, tror jeg er mættet af bøger :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,det er skønt med genbrug:0)
      Kan godt forstå, hvis du er lidt bogtræt/mættet,kan være du får lyst igen, når det hele er overstået:0)
      Kh Laila.

      Slet
  2. Ikke at du er glad for Jussi eller noget?!?!? Hahahaha ... jeg har faktisk afd Q til gode. Har kun hørt godt. Men inden jeg evt. kaster mig ud i dem ... er de så også blodige? altså detaljerede beskrivelser af hjernemasse på væggen bla bla? Vigtigt at vide - for følsomme mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Bøgerne er faktisk venligst udlånt af ældstepigen(hun køber,jeg læser.God ordning, tænker jeg;0)Men de er gode og ikke blodige(så følsomme dig kan godt læse dem;0)faktisk er jeg den første til at sidde med en pude for øjnene,hvis en film er for uhyggelig og der skal vist ikke meget til(de ældste unger griner i hvert fald af mig:0)
      Kh Laila.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...