fredag den 4. april 2014

Regnbue blogleg:0)

Jeg har(som før omtalt) meldt mig til en blogleg hos Liv som hedder Regnbuen.Denne uge har startskuddet lydt for den første farve og det er blevet : RØD
(jeg har desværre ikke rigtig nået at se de bud I andre( der er med i legen) har vist,pga ja,min strejkende computer,men tænker det kan nåes de næste dage.Glæder mig i hvert fald til at se hvad I er kommet frem til:0)

Farven rød får mig umiddelbart til at tænke på: Hjerte,Kærlighed,Varme,Jul,Postkasser, Tomater og Jordbær.

Jeg kan godt lide farven,men når jeg ser mig omkring her i huset efter mine ting og i klædeskabet findes der kun meget sparsomt med rødt.Kan huske jeg engang havde en rød skjorte,som jeg gemte i mange år,men aldrig fik brugt.så må nok bare erkende at farven ikke passer til mig;0)
Til gengæld har børnene forholdsvis mange røde ting:0)


Her er hvad jeg fandt på min tur rundt i huset :


      (I mellem børnenes røde ting fandt jeg da en rød skål som er min;0)

Udenfor fandt jeg :

                                      (Lidt rødt blev også spottet udenfor(:0)


Til sidst et par hjemmelavede ting i rødt:

(Monsteret som Tobias syede for et par år siden og til sidst en lidt krøllet julekjole som jeg har syet (i 2012,tror jeg nok;0


Super dejlig dag og weekend til Jer alle:0)


8 kommentarer:

  1. Nu hvor jeg læser om de røde ting du har og tænker over, hvad jeg har i rødt..... er det ikke meget. For en del år tilbage, gik jeg meget farverigt klædt. Nu er det mest demin, gråt og sort...puh-ha hvor kedeligt :)
    Go weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit klædeskab byder desværre heller ikke på så mange forskellige regnbue farver;0)Jeg har tøj i skrappe farver(men ikke meget)og det bliver ikke brugt så tit.Grå/sort er ofte det jeg hjembringer;0)
      kh Laila.

      Slet
  2. Hold da op du fandt mange flotte røde ting...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps,var selv lidt overrasket,for først tænkte jeg,den farve har vi ikke meget af,men blev så opmærksom på at børnene i hvert fald har;0)
      kh Laila.

      Slet
  3. Hvor hyggeligt - og postkasser og jordbær er sjove men rare tanker om rødt ;o) Rigtig god weekend Laila!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps,kan helt mærke jeg glæder mig til jordbærsæsonen;0)
      kh Laila.

      Slet
  4. jeg har bemærket at meget legetøj til børn er rødt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det rigtigt meget er rødt både til piger og drenge.Min mindste mand er også glad for farven og er derfor helt sikker på at han vil have en skoletaske i rød og røde træsko, når han skal i skole(hmmm,han er 3 år,så det afventer vi lige............;0)
      kh Laila.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...