søndag den 13. april 2014

Orange ugen:0)

Denne uge er Orange.(når lige at vise farven inden ugen er omme;0)

Farven orange får mig til at tænke på:Gulerødder,appelsiner,solnedgang,redningsveste.
Ja, det blev ikke til specielt meget,egentlig synes jeg at en varm orange farve godt kan være flot,men det er ikke mange ting der har den farve her på matriklen;0)

Indenfor fandt jeg:




(lidt legetøj,sugerør,skotøjsæske,Annasofies nye kampstøvler,gulerødder og en vase som manden min bragte ind i forholdet for mange år siden;0)

Udenfor blev det til ganske lidt:

(Magtede ikke at grave redningsvestene frem fra loftet,men spottede lige cementblanderen,som bliver brugt flittigt lige i tiden og den skønneste forårs solnedgang,så smuk:0)


Hjemmelavet i farven orange:

 
(En hjemmelavet bondegård og et stk. strikket karklud:0)

Fortsat god weekend og påskeferie til de heldige.(Om to dage kan jeg også holde påskeferie og den skal bruges til familiebesøg,vennebesøg,afslapning,pigetur(mig og mine piger;0)og ja, så ser vi ellers bare hvad dagene bringer,sååååååååååååååååå skønt:0)

6 kommentarer:

  1. flot orange vase du har :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har i tidens løb ikke rigtig vist om den var ok eller no go,men er kommet frem til at den godt kan bruges;0)
      God påske.
      kh Laila.

      Slet
  2. Rigtig god, hyggelig påske til dig og dine. Påske-pigetur, kan da kun blive godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde en alletiders hygge dag pigerne og jeg.Næste gang er det så drengenes tur,men de snakker om at de ikke gider shoppe,hmmmm,det må jeg lige se på...........;0)
      Også en god påske til dig.
      kh Laila.

      Slet
  3. Og så var der alligevel en hel del orange på matriklen. Hvad støber i pt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps,det er utroligt hvad man kan grave frem af gemmerne.
      Vi har støbt gulv i gang og bryggers og bygget mure op inde i huset.(det er ved at være et stykke tid siden vi blev færdige med det,men blanderen er ikke lige blevet sat væk igen,man skal jo ikke forhaste sig,vel.....;0)
      God påske.
      kh Laila.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...