onsdag den 19. februar 2014

Sommerfugle:0)

I går var jeg så heldig at få denne fine skål,som Annasofie har lavet i skolen.
Den er lavet af en bakke(dem man altid får frugt i)samt avispapir og tapetklister(ligesom man laver papmache )Til sidst malet.Tænker det er et projekt vi på et tidspunkt skal lave herhjemme:0)
                          (Den er bare så fin og kan bruges til mange ting.Her har vi taget hvidløg i)

Jeg har fået lidt forår ind i stuen i form af sommerfugle.Jeg har klippet dem af bølgepap(lidt træls at klippe i for der bliver nemt hvide mærker i)der er limet en tynd træpind i midten.



                          (Lidt forårs pynt.Mathias ville gerne at hans lego figur kom med på billedet;0)

Dejlig dag til Jer alle:0)

2 kommentarer:

  1. Nåhhh hvor fint. Det er bare så skønt og sødt, når der bringes gaver hjem til mor. Mega søde sommerfugle og selvfølgelig skulle lego figur med :)
    Tak for de trøstende ord Laila... Det er da også bare for dumt...sådan og rende rundt og falde midt om natten, men det sker desværre for mig med mellerum.. Hvorfor, ved ingen, men der kommer jo nok en forklaring en gang.
    Knus fra Tove

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt,håber du klarer dig(ærgerligt jeg bor så langt fra dig ellers kunne jeg lige smutte forbi og hjælpe dig:0)
      knus og tanker herfra.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...