torsdag den 27. februar 2014

Motion:0)

Det er ikke fordi bloggen her skal laves om til en motions/løbeblog.

MEN...........jeg er glad for at løbe,det er der såmen ikke noget nyt i,har i lang tid (også sidste år )løbet,men så kommer der perioder,hvor dårlige undskyldninger kom før lysten,resultat..... pause i løbeturene.
.- Da jeg ikke helt kan undværre det alligevel starter jeg op igen,igen,igen.......(hvilket jo også er bedre end slet ikke at motionere;0)men det er susme hårdt at begynde forfra hver gang(for benene,dog mest for LUNGERNE;0)

Så nu har jeg sat mig små mål 5 km,10 km osv.Jeg har fast løbet siden 2. juledag,(startede ud med 2 gange om ugen bare få km)Jeg løber 3 gange om ugen(pånær da jeg var sygdomsramt,der bevægede jeg mig kun fra sengen til sofaen;0)men jeg er godt igang igen efter influenzaens hærgen.:0)

-Jeg løber 5 km nu(så første mål er nået,hip, hip hurra)!!!

Der vil nok komme et "lille" indlæg igen om løb, når jeg er klar til 10 km;0).
For at motivere mig selv endnu mere,vil jeg skrive ude i siden(er ikke helt klar på hvordan det skal være)hvornår,hvor langt ect.
                                                                        ( Fundet på nettet;0)

-Har du/I sat nogle mål for motion ??

Dejlig aften til Jer alle:0)

6 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse med løberiet. Jeg elskede også at løbe....for en hel del år siden, men er nu bremset i det og må nøjes med at kigge langt efter jer, der kan.

    SvarSlet
    Svar
    1. -Jeg håber dit knæ snart bliver bedre,så du kan holde til lange gåture(det er jo også dejlig motion:0)
      kh Laila.

      Slet
  2. Fedt at du holder ved! :o) og dine mål når du jo helt sikkert med den motivation!

    SvarSlet
    Svar
    1. -Tak,jeg håber det(-Jeg vil,-jeg kan-jeg gør det;0)
      kh Laila

      Slet
  3. Godt gået :) nej ingen mål her, men træner når jeg kan mærke at jeg har brug for mentalt afløb - gerne nogle gange om ugen på cykeltræneren i kælderen og meget snart ud i den friske luft (så blir cyklen bare koblet ud af træneren) jeg elsker at cykle og når det blir varmere blir det gerne kombineret med en cykeltur til vandet og så en del meters svømning ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak;0) Det er nemlig dejligt at man samtidig kan få bearbejdet tanker,input ect. imens man dyrker motion.Det lyder da også dejligt med cykeltur til vandet(-glæder mig helt til det bliver sommer;0)
      Kh Laila.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...