mandag den 17. februar 2014

Hvorfor er det........

-At vasketøjet,rodet og skidt lever deres eget liv?????????(uden at tage hensyn til om mit liv er på pause pga sygdom;0)
-At inden jeg blev syg sagstens kunne løbe 5 km,nu kun 500 meter med lungerne hængende ude af halsen????????
Jeps,besluttede at nu måtte jeg i gang med oprydning,vasketøj og rengøring(bare sådan lidt,ikke i bund agtigt,det kunne jeg slet ikke overskue;0)samt en lille let løbe tur(da jeg kom ud, hvor der kun var åbne marker og stiv modvind,blev det gå tempo;0)

Ja,så var den opsparede energi brugt.Godt man har børn man så kan sætte i sving;0)
Jonas fik den super gode ide at han ville lave pandekager,så vores "sunde" frokost bestod af pandekager og is(mums.)
                                                 (Ja,vi andre fik altså også lov at smage;0)))

Senere på eftermiddagen sluttede vi ferien af i biografen med filmen:" Frost".(det krævede heller ikke den store energi;0))))

Min lille nussermand kom med blomster til mor fra haven(elsker de små tegn på at vi nu er på vej mod foråret:0)
 (Er han ikke bare dejlig(ja,storebroderen bagved er nu også skøn;0)men jeg kan da ikke stå for en lille dreng med blomster:0)
                                                                               (skøn buket:0)


God aften til Jer:0)

4 kommentarer:

  1. Jonas er da fantastisk til at finde på frokostmenu! Vasketøj og rengøring er ALT RIGELIG motion, så forstår ikke hvorfor du også skulle ud og halse?!?
    Fortsat god hygge og blomsterdeling hos jer ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Det virkede som en super god ide med løb,da jeg stod op, meeeen skulle nok lige have ventet en dag eller to;0)
      kh Laila.

      Slet
  2. Hvor er han sød, den lille nussemand :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...