fredag den 10. januar 2014

Tidelig fredag morgen,Gab;0)

Det er blevet alt forsent de sidste par aftner inden jeg er krøbet til køjs,men hyggede mig gevaldig med små syslerier og så løb tiden bare(kender I det?).Konsekvens en meget træt mor ,der syntes at vækkeuret er en dum fidus og som bare har lyst til at sove videre,hvilket er frygtelig fristende, når det er sort overalt og det er fridag,meeeeen selvfølgelig ikke holdbar da skolebørnene jo skal op og afsted.(kan da i det mindste glæde mig til at weekenden er lige om hjørnet;0)

Må indrømme jeg er vild med genbrug(har nu været dette længe)men har ikke sådan rigtig været i gang med at sy tøjet om før som nu.Syntes bare der er så mange sjove muligheder.(Som Annasofie sagde den anden dag"Mor, du bruger det som andre ellers bare ville have smidt ud")og ja det er ikke helt forkert(alt med måde selvfølgelig;0)
Fandt to par velourbukser til pigerne på loftet,hvor elastikken var gået i stykker.Satte rib i foroven og forneden.Nu har begge to et par hyggebukser:0)

Er i gang med en gammel uld bluse,så må jeg se hvad den kan blive til:0)

God weekend herfra:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....