onsdag den 8. januar 2014

Drager(altså de ufarlige af slagsen;0) )

Det er blevet til lidt krearier Mathias og jeg har lavet drager.Pyntet karton og lavet hale.Se mere på syslerier for børn.(Når jeg lige får lagt billederne ind;0)Det var jo egentlig min mening at jeg ville ligge alle de ting ind på bloggen vi laver,meeeeeeeeeeen det lykkes ikke rigtig.Glemmer kameraret eller også gider ungerne ikke lige fotograferes(heller ikke selv om jeg siger de skal;0)sååå  har besluttet at i stedet for at græde snot over det jeg ikke får gjort(både her og irl)så vil jeg klappe mig selv på skulderen over de ting jeg når;0)
Så her er vores drager,som slet ikke er farlige(med mindre man altså er så uheldig at man får kartonet i øjet;0)

Jeg vil også lige afslutte "hvad der blev lavet af striktrøjen" se de forrige indlæg om at den blev lavet om til: benvarmere,taske og nu det sidste en lille pung og hårbånd(nu slås de mindste piger så bare om hvem der skal have hvad;0)

 (Ja,pungen blev vind og skæv,den ville bare ikke arte sig da jeg syede.Hmmmm,pigerne må bruge den til legepung;0)


Åhhhhh,skal bare nyde denne friuge,kan mærke det er tiltrængt:0)

God aften:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...