torsdag den 5. december 2013

Lidt flere julerier:0)

Det er blevet til lidt flere julerier her på Pilegaarden. 
Vi har lavet dekorationer til kalenderlysene og da alle selvfølgelig gerne vil lave en(pånær ældste,hun mener ikke hun har tid til at få lyset brændt ned;0)er det blevet til mange,men ,men jeg synes ikke man kan få for mange stearinlys,specielt ikke her i denne mørke tid.
En god måde at starte dagen på;0)(de ser nu lidt trætte ud,men det er selvfølgelig også først på dagen;0)

Vi har også fået pyntet lidt op. Vores julepynt er pynt, som går igen år efter år(ind imellem kommer der selvfølgelig nyt til(børnene laver jo noget hver år),men ellers er det glæden ved genkendelsen der tæller) Så noget er "gammelt"(fra mandens og min barn/ungdom ;0) pynt/kravlenisser eller pynt der er lavet til os enten af børnene eller familie. Det er hygge........:0)
(nissepigerne og drengene øverst,fik jeg den første jul af manden min,da vi havde kendt hinanden i 4 mdr,juletræet har en af børnene lavet(de laver meget af pynten:0)nisseparret i perler har min svigerinde lavet(hun er rigtig dygtig til at lave alt muligt med de små Grønlands perler)nissen på gyngen er fra min mands barndom.Det var bare et lille udpluk af vores pynt:0)

                                                  (troldegrenen er selvfølgelig også julepyntet:0)

Hvad med Jer,pynter I efter hvad trenden siger der er in denne jul,med gammel pynt fra gemmekasserne eller måske slet ikke?????

God aften:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....